fredag 4. mars 2016

Kattehule

Jeg har et nydelig kattebarnebarn som heter Rio Grande. Rio er en Main Coon katt, og de blir veldig store. Rio er 7 mnd og veier allerede like mye som en fullvoksen huskatt. Han skal bli ca 10-12 kg som fullvoksen. Det som er morsomt med Rio og hans rase er at de "har et snev av hund" i seg. De vil være der det skjer, de vil hjelpe til med husarbeid el. og kommer når du roper. En god lekekamerat. 

Rio kommer på besøk til helgen, og som den kjærlige farmoren jeg er, så har jeg laget en kattehule til han. Hvorfor kjøpe noe dyrt han vokser fra, når man kan lage noe fint og enkelt selv?

Dette er en medium flyttekasse fra Europris, som jeg har kledd med gavepapir. Limt og teipet godt, så får vi se hvor lenge det holder. Katter elsker pappesker, det er visst noe med lukten som tiltrekker dem. 

Gleder meg til du kommer, Rio! Vinduskarmen er ryddet klar også!




På hytta til mormor og morfar. 

Hjelper pappa å henge opp tøy. 

Passe på mammaen sin. 

Ingen kommentarer: