mandag 2. november 2015

Barnelue i jersey

I dag har jeg gjort to ting jeg ikke har gjort før! Sydd lue og sydd i jersey, og det var så gøy!
Jeg var innom Stoff&Stil, og der fant jeg gratis mønster som så ganske enkelt ut. Jeg "grabbet" med meg tre forskjellige stoffer, og i dag har jeg altså sydd lue til en liten kjekkas i familien. 
Åh, den ble så innmari fin og myk! Det kommer garantert flere luer etterhvert, så følg med!

Gratis mønster til voksen og barn finner du her:
http://www.stoffogstil.no/~/media/Images/Gratis_download/pdf/SS2015/hue_ny_02_no.ashx?db=master 



2 kommentarer:

anitra sa...

Veldig fin og tøff! Hva slags søm bruker du for å få stretch?

Alison sa...

Morsomt å sy og raskt resultat. Gjør sikkert ikke riktig, men jeg bruker rett frem-søm som alltid. Akkurat der er jeg skikkelig ulært :-/